2010-01-25

Mortui sepulti sint

http://www.youtube.com/watch?v=qrO4YZeyl0I
Mirtis yra tai, kas atsitinka kasdien ir gali atsitikti su kiekvienu: vieni gyvena, kiti miršta, merdi, o gyvenimas tęsiasi. Mirtis - vyraujanti būties forma (jei tikėtume Lietuvos statistikos departamentu, mūsų šalyje žmonės dažniau miršta nei gimsta), tai nėra pabaiga, o tiesiog kitas etapas. Tikite tuo? Aš – ne. Taigi, pripažinkime ir susitaikykime: po mirties nėra nieko. Aišku, niekas nėra tuo garantuotas, tačiau dėdė Nyčė tuo nuoširdžiai tikėjo, o aš dažniausiai pasitykiu tokiais rimtais vyrais. „Dievas mirė,“ – pasakė Nyčė. „Nyčė mirė,“ – pasakė Dievas. Atsiprašau, čia jau mano sublimuoti lyriniai nukrypimai.
Šiandien aš norėčiau papasakoti jums apie savo mirtį. Aš miriau šiandien, savo buto virtuvėje, valgydama virtinius. Intriguoja? Galiu papasakoti dar daugiau: tai nėra taip skaudu, kaip mes visi įsivaizduojame. Tik neišsigąskit dėl Dievo meilės, leopardai. ;) Juk jokiu būdu nesiekiu, kad patirtumėt katarsį. Miriau ne aš, mirė daug daugiau nei aš - mirė meilė. Ar jūs, kada nors stebėjote meilės mirtį, ar tiesiog nekreipdavote į tai dėmesio ir toliau sau gyvenate laimingai? O meilė miršta visada skirtingai: kartais greitai sudega, kartais ilgai kankina įsimylėjėlius, kol jie ją pribaigia, o kartais tiesiog miršta virtuvėje.
Buvo graži, saulėta, tačiau vėsoka diena (-20 laipsnių). Jis ir ji sėdėjo šiltoje virtuvėje ir pietavo. Jai buvo liūdna, o per MTV rodė Lady Gagos „Bad romance“. Šios dainos aš ir seniau nemėgau, bet tada ji atrodė dar beviltiškesnė. Pirmą kartą pastebėjau, kad klipe reklamuojama „Nemiroff“ degtinė, nuo to pasidarė bloga (vis dar gyvi prisiminimai apie išleistuvių nuotykius su balta). O jis nieko nesakydamas žiūrėjo tai į lėkštę, tai į televizorių. Ji irgi valgė ir tylėjo. Žinot, pirmas meilės mirties požymis – tyla. Liguista tyla valgant, tvarkant, plaunant ar šiaip atliekant kokį buitiškiausią elementariausią darbą. Žmogus neišvengiamai susiduria su buitimi, lygiai taip pat kaip ir su mirtimi. Meilės mirtimi. Buities, Lady Gagos ir tylos mišinys pavojingesnis už atominę bombą. Jis panašiai sprogsta, tik niekas išskyrus meilę nežūva, užtai visi aplinkui lieka sužaloti. Ypač stipriai tokio sprogimo metu žalojama psichika: visam laikui lieka įspūdis, kad tai buvo iš tikrųjų, kaip dainavo Gaga, „bad romance“.
Praėjus kokiai valandai po įvykio ji gulėjo sustingusi, apimta siaubo, kaip nusikaltėlis- suicide bomber, suvokęs savo padėtį. Bet per vėlu.. Žuvo daugiau nei 1460 „meiliūkščių“ – tiek dienų jie buvo kartu – ir jis nebegrįš, kaip kadaise grįždavo su gėlėm ir meile.. Nes gėlėms užsidirbti reikia perskaityti civilinės, konstitucinės, romėnų, administracinės, baudžiamosios ir t.t. teisės kodeksus, o meilę nužudė ji.
Kaip jūs tikriausiai supratote, ši EMOcionali istorija ne apie paprastą mirtį, o nužudymą. Bet kuriuo atveju mortui sepulti sint: mirusiuos reikia palaidoti.

Labanakt. Aš vis tiek lauksiu. Nors žmonės negali prisikelti, juk gali būti , kad meilė sugeba tai?

2 komentarai:

  1. ->katarsis (parabalsavau)

    -
    Toks gyvenimas - arba tave traiško, arba Tu kitus traiškai.
    Ir kaip aš pavargau buo viso šito šūdo, diena iš dienos. Seniau, bent jau sugebėdavau kažkaip viską išlieti į blog'ą, o dabar, tik merdėju sėdėdamas kampe..et.

    AtsakytiPanaikinti
  2. o man patiko Tavo stilius ir požiūris. Gerai. Dievas ir Nyčė buvo konkurentai. Todėl mirė pasakę vienas kitam tokius pačius žodžius, į kuriuos žiūrima skirtingai. +

    AtsakytiPanaikinti